Chcete levnější dopravu? Nakupte za 1 500 ,- a máte dopravu zdarma.

Jak mohu zboží reklamovat?

Mrzí nás, že Vám zboží neslouží tak, jak by mělo, ale to už tak v životě občas bývá.

 

Pokud tato nepříjemnost nastala, tak veškeré zboží můžete reklamovat do 24 měsíců od jeho zakoupení. Záruční lhůta začíná běžet převzetím zboží kupujícím. Na vyřízení reklamace máme sice zákonných 30 dnů, ale chápeme, že tak dlouho čekat nechcete, a proto v naprosté většině případů vyřizujeme reklamace mnohem rychleji. Máte dvě možnosti jak zboží reklamovat.

 

Osobně na provozovně Amani.cz

S reklamaci Vám rád pomůže náš personál na provozovně Amani.cz. K zahájení reklamačního řízení budeme od Vás potřebovat pouze kompletní a čisté reklamované zboží a doklad o jeho koupi - fakturu/objednávku z e-shopu apod. Sepíšeme spolu reklamační protokol a budeme se snažit reklamaci vyřídit co nejrychleji.

 

nebo pokud nemáte naši provozovnu po ruce

 

Pošlete nám reklamaci poštou

V takovém případě postupujte následovně:

  • Stáhněte si a kompletně vyplňte Reklamační_list_Amani.cz

  • Do pole Popis závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od Vás obdržíme, tím lépe a rychleji se nám podaří reklamaci vyřídit.

  • Upozorňujeme, že bez vyplněného čísla objednávky nebo faktury nelze zahájit reklamační řízení

  • Pokud v Reklamačním listu zvolíte výměnu nebo opravu, tak uveďte, zda chcete nové či opravené zboží odeslat na Vaši adresu nebo si jej přejete vyzvednout na některé z našich prodejen

  • V případě, že preferujete vrácení kupní ceny, tak je nutné vyplnit číslo účtu, na který si přejete zaslat peníze

  • Do balíku vložte kompletní a čisté reklamované zboží a kompletně vyplněný a podepsaný Reklamační list.

  • Balíček pečlivě zabalte, aby zboží mohlo být bezpečně doručeno zpět bez poškození. Balík doporučujeme pojistit ve výši ceny zboží.

  • Balík odešlete na adresu:

Amani.cz s.r.o.

U Pekárny 437

763 14 Zlín 12

  • Na této adrese není možné reklamovat zboží osobně.

  • Pokud bude Vaše reklamace uznaná, peníze Vám vrátíme na uvedený bankovní účet nejpozději do 14 dnů od jeho obdržení. Pokud uznána nebude, budeme Vás informovat o důvodech zamítnutí a zboží Vám vrátíme.

  • V případě oprávněného požadavku na výměnu, Vám nové zboží doručíme na zvolené místo nejpozději do 14 dnů

  • Opravené zboží Vám doručíme na zvolené místo nejpozději do 30 dnů. Obvykle to ovšem bývá mnohem dříve.

 

Nenašli jste odpověď kterou hledáte?

Zavolejte nám

Kontaktovat nás můžete na tel. čísle 777 498 200 od pondělí do pátku od 8.00 do 16.00 hod. 

Nebo nám pošlete e-mail na info@amani.cz

Na vaše e-maily odpovíme co možná nejdříve, nejpozději však během následujícího pracovního dne.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení